Planlægger for grønne opgaver hos Nordsjællands Park og Vej

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores dygtige planlæggere skal videre i karrieren. Derfor søger vi en ny medarbejder, der kan varetage planlægning og koordinering af driftsopgaver primært inden for det grønne område, herunder planlægning af opgaver med vejbeplantning, naturpleje, idrætsanlæg samt vintertjeneste. Styring af mindre projekter, beregning af overslag, borgerhenvendelser, digital opgavestyring mm.
Den mere præcise opgavebeskrivelse vil afhænge af dine interesser og kvalifikationer i samspil med de øvrige behov og kompetencer der er i vores team.

Nordsjællands Park & Vej (NSPV) er et tværkommunalt fællesskab oprettet i 2014 mellem Fredensborg og Helsingør Kommuner. Nordsjællands Park og Vej er det eneste kommunale fællesskab på området, og vi er i konstant udvikling.

NSPV løser en lang række drifts- og anlægsopgaver på park- og vejområdet, natur, grøn vedligeholdelse af institutioner og idrætsanlæg samt vintertjeneste. NSPV har 100-135 medarbejdere, en stor og blandet maskinpark og en omsætning på ca. 110 mio. kr.

NSPV opererer fra tre lokationer. Din daglig arbejdsplads vil hovedsageligt være på vores kontor i Kvistgård med reference til vores Tekniske chef.

Du kan have mange forskellige faglige indgangsvinkler til stillingen, f.eks. en uddannelse som Skov og landskabsingeniør, Urban landskabsingeniør, eller anlægsgartner, skov og natur teknikker med erfaring fra en lignende stilling. 

Vi ser gerne at du har:

  • Arbejdet i en driftsorganisation med planlægning og koordinering af driftsopgaver.
  • Gode evner inden for skriftlig formidling.
  • Fokus på samarbejde med kollegaer omkring løsning og udvikling af driftsopgaver.
  • En praktisk tilgang til opgaverne og kan gå i dialog med vores mangfoldige medarbejdere og borgere.
  • Erfaring med og lyst til håndtering af borgerhenvendelser, da det er en stor del af opgaven.
  • Flair og interesse for it f.eks. SwecoPARK, QGIS
  • Erfaring med økonomi program f.eks. Navision.
  • Borgere og brugere i fokus.
  • Helhedsorienteret tilgang til opgaver på tværs af organisationen.
  • Erfaring med opgavestyringsprogrammer fx Driftweb
  • Forståelse for at arbejde i en politisk styret organisation.

Dine opgaver er:

  • Understøtte driftsledere med planlægning og koordinering af opgaver.
  • Tilsyn
  • Udvikling af opgaver med henblik på effektivisering, øget service og sikkerhed
  • Modtage og behandle borgerhenvendelser
  • Bindeled til de mange samarbejdsrelationer i forvaltningerne.
  • Deltagelse i holddrift på vintertjenesten som ansvarlig for udkald.
    Erfaring med Vinterman og VejVejr en fordel.

 

Vi tilbyder:

  • Et alsidigt, selvstændigt og udviklende job med mange spændende udfordringer.
  • Muligheder for at påvirke udviklingen af opgaveløsningen.
  • En positiv og uformel omgangstone og engagerede kollegaer og medarbejdere, som er klar til at hjælpe dig til rette.
  • Et stærkt fagligt miljø med mulighed for faglig udvikling

Løn, pensions- og ansættelsesforhold efter overenskomst og kvalifikationer.

 Du skal være forberedt på at deltage i en test med en konsulent mellem 1. og 2. samtale.

Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du ringe til Teknisk Chef Vibeke Vedel 61884103.

Ansøgningsfrist: torsdag den 25. januar kl. 10.00. Ansøgning og CV sendes til nspv@nspv.dk

Samtaler afholdes: 1. samtale mandag den 29. januar og eventuel 2. samtale tirsdag den 30. januar.

Forventet tiltrædelse senest 1. marts 2024.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Helsingør Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Nordsjællands Park og Vej I/S, Kongevejen, 3490 Kvistgård

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974840

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet